Telefoon: +32 477 / 72.98.97 - E-mail: info@see3d.be

Artlantis Shaders & Materialen

Shaders & Texturen

Het is mogelijk om elk object, oppervlak of elk detail van je 3D-scene aan te kleden met verschillende materialen (dit wordt een “shader” genoemd). Dit kan door heel eenvoudig items uit je zelf samengestelde Artlantis Shaders cataloog te slepen en te verplaatsen.

Artlantis Shaders

Artlantis maakt het gebruik van shaders eenvoudig. Je kan onmiddellijk materialen aankleden met alle attributen van een specifieke “shader” (tint, kleur, transparantie, reflectie, glans, blur effect, normal mapping, patroonschaal en oriëntatie …) door simpelweg de “shader” van jouw keuze te slepen uit de cataloog en te verplaatsen naar het gewenste oppervlak binnen de scene. De “shader inspector” laat je dan de instellingen en het uiterlijk van het oppervlak wijzigen dmv een interface die door iedereen gebruikt kan worden. De helderheid, het reactievermogen en de textuur zorgen voor kwaliteitsrendering en zijn kinderspel in gebruik.

artlantis 5 shader settings

Texture Mapping

Gebruikers kunnen hun eigen afbeeldingen als materialen aanwenden. Je kan afbeeldingen importeren door ze eenvoudig uit de cataloog te slepen en te verplaatsen. Dan hoef je ze alleen te klonen en ze horizontaal of verticaal over het geselecteerde oppervlak te plaatsen.

 

artlantisrender.nl located at Pachtersdreef , Putte, . Reviewed by 15 klanten rated: 4.5 / 5